Okręgowy Inspektorat Pracy w Łodzi - formularz e-skargi / e-wniosku

Pouczenie: Zgodnie z art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r., Nr 78, poz. 1071 z poźn. zm.) podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Oznacza to, że treść kierowanej do Państwowej Inspekcji Pracy korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie: 1)osoby, od której pochodzi (jej imienia i nazwiska), 2)adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania) tej osoby, 3)przedmiotu sprawy, której dotyczy. Brak powyższych danych spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania.

Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osób fizycznych

* - pola wymagane
















Przepisz treść z obrazka odśwież



GIP Przejdź do GIP
Porady prawne
Wypadki


  • banner185270
  • banner185271
  • banner49893
  • banner185265
  • banner185269
  • banner185268
  • banner185267
  • banner185266
  • banner205934
  • banner49895
  • banner201678
  • banner137411
  • banner146297
  • banner193279